Gestão | Vendas | Marketing | Histórias | VESPAS | Coisas boas e um pouco de tudo O que penso, o que eu crítico, os meus textos, textos dos outros, informações interessantes de oitava coluna e outras que eu acho engraçadas (I hope). Junto algumas fotos e tudo o mais que me vier à mona. Content by myself and some other stuff. email:joaodavespa@gmail.com / joao@jpmconsultores.pt Quotes: - If you think education is expensive, try ignorance - What you know is worth more than you know
sexta-feira, 15 de julho de 2016
Quotes - # 3 - Gossip
"I am annoyed to find myself continually described by people whom I have never set eyes on as bad-tempered."
- Evelyn Waugh, Diary (26 Dec 47)
Um dos problemas que as Medias Sociais promovem é um falatório desmesurado. Todos podem ter opinião...é bom que o tenham....tenham opinião sobre isto, aquilo ou aqueloutra situação, evento...mas deixem de bisbilhotar, paparizzar ....
quinta-feira, 7 de julho de 2016
quarta-feira, 6 de julho de 2016
Quotes - #1
"The less confident you are, the more serious you have to act." - Tara Ploughman
Alguma coisa tem que parecer séria e consistente.
Alguma coisa tem que parecer séria e consistente.
Content / Conteúdos
“Without memory, there is no culture. Without memory, there would be no civilization, no society, no future.”
Elie Wiesel
quinta-feira, 30 de junho de 2016
Data Is The Voice of Your Customer
Data Is The Voice of Your Customer
At Airbnb, Riley Newman sees the collective data is seen as the “voice” of the customer. Data scientists serve as the megaphone that amplifies the voice of the customer by teasing out their desires from the logs of customer interaction, and interpreting them into actionable decisions for the product, marketing and customer support team.Digital economy
terça-feira, 19 de abril de 2016
Actualidades de T´ai Kung
Excerto retirado de "Os seis ensinamentos secretos" de T´ai Kung
Actualidades com bem mais de 2000 anos
Subscrever:
Mensagens (Atom)